Zodra je bij ons binnenloopt, voel je de trots. Trots op onze merken, ons bedrijf, ons vakmanschap en natuurlijk op onze bieren. Dat zit in ons DNA. Net als duurzaam en verantwoord ondernemen, in alles wat we doen. Omdat we geloven dat dat ons - én de wereld om ons heen - verder brengt.
Duurzaam en verantwoord ondernemen is niet meer weg te denken uit onze dagelijkse manier van werken. Via de meest uiteenlopende projecten brengen we dit in de praktijk. Circulair en inclusief denken en handelen geldt daarbij als uitgangspunt. In onze duurzaamheidsstrategie focussen we ons op 6 speerpunten. Middels de projecten op ieder van deze speerpunten leveren we onze bijdrage aan de Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties.
Bekijk hier onze Grolsch Duurzaamheidsvideo of lees onze Duurzame highlights over 2023.
Resultaten 2023 & doelstellingen 2024
Ben je benieuwd naar de volledige resultaten van 2023 en onze doelstellingen voor 2024? Deze vind je per onderwerp op de betreffende subpagina's: CO2 en energieverbruik, Verpakkingen, Transport, Water, Inclusiviteit & Welzijn en Alcohol.
DUURZAAM.KARAKTER.
In onze duurzaamheidsstrategie DUURZAAM.KARAKTER. focussen we op zes prioriteiten:
1. Reduceren van CO2 en energieverbruik;
2. Maximaliseren van circulaire verpakkingen;
3. Optimaliseren van transport;
4. Watergebruik reduceren en veiligstellen;
5. Stimuleren van inclusiviteit en welzijn;
6. Bevorderen van verantwoord alcoholgebruik.
We hebben immers allemaal een verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een betere, inclusieve en circulaire wereld.