Grolsch is ambitieus: we willen winnen, de beste zijn. Voor onze klanten, consumenten en relaties elke dag opnieuw het verschil maken. Onze focus is op het resultaat. We werken op basis van duidelijke doelstellingen en voelen ons eigenaar van de prestaties. Met een ‘alsof het mijn eigen bedrijf is’ mentaliteit.
Echt. Karakter.
In 2017 is Grolsch gestart met het programma ‘Brouwen aan perspectief’, gericht op het werven, behouden en scholen van jong technisch talent. We willen immers een aantrekkelijke werkgever voor hen zijn. Vanuit dit programma hebben we - in samenwerking met ROC van Twente - de bedrijfsopleiding ‘Vakman Grolsch’ ontwikkeld om eigen én nieuwe medewerkers te scholen op het gebied van technische kennis en vaardigheden. Ook de tijdelijke, flexibele medewerkers die voor Grolsch werken kunnen in aanmerking komen voor deze opleiding en daarmee hun perspectief op een baan bij Grolsch vergroten.
Via de Sales Academy bieden we onze accountmanagers een geïntegreerd ontwikkelingsprogramma. Ze krijgen hiermee de mogelijkheid om hun competenties op de belangrijkste verkoopgebieden verder te verbeteren. Het betreft een praktijkgericht opleidingstraject. Daarbij wordt onder meer aandacht besteed aan sales vaardigheden, resultaatgericht werken, ambassadeursschap en samenwerking. Uiteraard is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.
Samen gaan we voor het maximaal haalbare. We are a company of winners.