Persberichten

  • maandag 10 februari 2014Grolsch innoveert op basis van recept uit 1922Innovatie staat wederom bovenaan de agenda van bierbrouwer Grolsch. Na de introductie van De Klok Bier, Stender, Stender Lemon & Lime, Stender Red Orange en Kornuit heeft Grolsch de smaak te pakken. In maart 2014 komt de brouwer opnieuw met een nieuw bier: Grolsch Radler (uitsluitend voor 18 jaar en ouder). Grolsch speelt hiermee in op de groeiende populariteit van Radlers in Nederland. Bovendien willen consumenten vaker nieuwe merken, smaken en belevingen proberen.Lees verder
  • maandag 1 januari 0001Grolsch blijft duurzaam verduurzamen voor een inclusieve en circulaire wereld- Nieuw duurzaamheidsverslag ‘Duurzaam Verduurzamen’ online beschikbaar - In het duurzaamheidsverslag 2016 dat vanaf vandaag online beschikbaar is, doet Grolsch opnieuw verslag van de inzet op en resultaten van het duurzaamheidsbeleid dat zich focust op de vier speerpunten; verantwoord alcoholgebruik bevorderen, sociale en economische groei stimuleren, waterverbruik reduceren en CO2 en afval verminderen.Lees verder