• NL
  • EN

Persberichten

  • maandag 30 maart 2015Kornuit viert hopoogst in nieuwe tv-commercialKornuit viert hopoogst in nieuwe tv-commercial Vandaag lanceert Kornuit de nieuwe televisiecommercial ‘Oogstfeest’, waarin de nieuwe oogst van Cascade hop gevierd wordt. Met deze commercial wil de jongste generatie brouwers van Grolsch het verhaal vertellen achter de frisheid van Kornuit pils. Cascade hop, het belangrijkste ingrediënt van Kornuit pils, zorgt voor het frisse, citrus-achtige aroma waar Kornuit pils om geliefd is. Met sfeervolle beelden van een oogstfeest geeft de tv-commercial de emotie en kernwaarden van Kornuit goed weer: een pils voor de energieke twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert. De commercial zal vanaf vanavond op de Nederlandse tv-kanalen en online te zien zijn.Lees verder
  • vrijdag 27 maart 2015Grolsch innoveert met hightech bierleiding Grolsch innoveert met hightech bierleiding Zwarte Cross testcase voor de rest van Nederland en Europa Nederland krijgt de allerlangste ondergrondse bierleiding ter wereld. De leiding wordt door Grolsch aangelegd tussen Enschede en Lichtenvoorde en wordt tegelijk gerealiseerd met de vernieuwing van de N18 door Rijkswaterstaat, die in 2018 klaar moet zijn. De hightech leiding is een innovatieve en duurzame manier om bier te transporteren, in dit geval van de brouwerij in Enschede naar het terrein van de Zwarte Cross. Op dit vierdaagse festival kwamen afgelopen jaar 185.000 bezoekers af. Lees verder
  • donderdag 12 maart 2015Grolsch Lentebok weer verkrijgbaarDe dagen worden langer, de terrassen lopen langzaam vol en Grolsch Lentebok is vanaf deze week weer verkrijgbaar in supermarkten, slijterijen en Grolsch horecagelegenheden. Dat kan maar één ding betekenen: de lente is in aantocht! Grolsch Lentebok is verkrijgbaar in fles (30cl) en blik (50cl). Van de tap wordt het lichtzoete bier met een aroma van citrusvruchten geserveerd in het unieke Grolsch Bokbier glas.Lees verder