• NL
  • EN

Persberichten

  • dinsdag 6 januari 2015Grolsch viert 400 jaar karakterHet begon allemaal vier eeuwen geleden, toen Willem Neerfeldt een pand in Grol (Groenlo) kocht voor de start van een brouwerij. Een brouwerij die is uitgegroeid tot een van de oudste en grootste bierbrouwerijen van Nederland. Met een merk én een geluid dat niet meer uit het Nederlandse straatbeeld weg te denken is – plop! Om stil te staan bij 400 jaar Grolsch, lanceert de bierbrouwer de nieuwe campagne ‘Grolsch viert 400 jaar karakter’. De campagne start in het voorjaar – in aanloop naar de officiële verjaardag op maandag 11 mei 2015 – en loopt de rest van het jaar door.Lees verder
  • donderdag 25 september 2014Nieuw design Grolsch ‘pijpjes’ voor ultieme bierbelevingBierbrouwer Grolsch brengt begin november een vernieuwd ‘pijpje’ op de markt voor haar Grolsch Premium Pilsner. Het nieuwe design is gebaseerd op de voorkeuren van Nederlandse bierliefhebbers voor optimaal drinkgenot. Grolsch wil consumenten graag de ultieme bierbeleving geven en neemt daarbij elk detail in ogenschouw. De karakteristieke lijnen van de Grolsch beugelfles, het wereldwijde icoon van de brouwer, zijn gebruikt als inspiratie voor het design. Naast Grolsch Premium Pilsner zullen ook Grolsch Radler, Stender en Kornuit verkrijgbaar zijn in de nieuwe fles.Lees verder
  • vrijdag 19 september 2014Grolsch Premium Herfstbok weer verkrijgbaar Grolsch Premium Herfstbok is vanaf aanstaande maandag 22 september weer volop verkrijgbaar in alle supermarkten, slijterijen en in de Grolsch horeca. Voor alle herfstbokliefhebbers heeft Grolsch een extra verrassing: stamppot eten bij Grolsch met een heerlijke Herfstbok erbij. De gehele oktobermaand opent Grolsch op woensdag- en donderdagavond om 17.30 uur de deuren van haar brouwerij en biedt geïnteresseerden een rondleiding door de brouwerij met aansluitend Grolsch Herfstbok én een heerlijk stamppotbuffet.Lees verder