Persberichten Grolsch

Grolsch Weizen-IPA groot succes en nu ook verkrijgbaar in retail

De combinatie van twee populaire bierstijlen is door consumenten enthousiast ontvangen

Lees meer

Grolsch en Dekmantel presenteren Selectors video 2017: Young Marco

Vervolg op de documentaire serie over de passie voor en vakmanschap in muziek.

Lees meer

Unieke bierwereld met ijskelder geopend bij Jumbo Leussink Haaksbergen

Jumbo Leussink brengt food en horeca bij elkaar en b(r)ouwt samen met Grolsch en Vlastuin Instore promotie & activatie een compleet en onderscheidend bierbelevingsconcept.

Lees meer

Ard Bossema nieuwe Marketing & Strategie directeur Koninklijke Grolsch

Ik kijk ernaar uit om samen met het team onze fantastische merken een nieuwe creatieve impuls te geven

Lees meer

Mooie mix van sociale en economische initiatieven tijdens Grolsch Vakmanschap en Meesterschap Fonds avond

Met het Grolsch Vakmanschap is Meesterschap Fonds wil Grolsch een bijdrage leveren aan de sociaal en economische groei in de regio. 

Lees meer

Grolsch blijft duurzaam verduurzamen voor een inclusieve en circulaire wereld

Nieuw duurzaamheidsverslag ‘Duurzaam Verduurzamen’ online beschikbaar 

Lees meer

Grolsch Proefbrouwerij en Weizen-IPA

Grolsch introduceert Weizen-IPA ter ere van openstelling Proefbrouwerij

Lees meer

Grolsch introduceert Grolsch 0.0% en twee nieuwe 0.0% Radlers

Het aanbod alcoholvrij Grolsch bier breidt zich aankomende week verder uit.

Lees meer

Grolsch/De Klok Dranken en de Graafschap tekenen nieuwe partnership overeenkomst

Betaald voetbalorganisatie De Graafschap en Koninklijke Grolsch/De klok Dranken hebben maandagavond 6 februari jl, voorafgaand aan de wedstrijd tegen SC Cambuur, hun samenwerking voor de komende jaren bekrachtigd.

Lees meer

Inschrijving Grolsch Vakmanschap is Meesterschap Fonds geopend

Bierbrouwer Grolsch heeft de inschrijving voor het Grolsch Vakmanschap is Meesterschap Fonds 2017 opengesteld. Initiatieven die bijdragen aan de sociale en economische groei in de regio Twente en de Achterhoek kunnen zich tot en met 31 maart 2017 aanmelden.

Lees meer

Grolsch geeft winterseizoen een eigen bier

De harten van bokbierliefhebbers gaan aankomende week ongetwijfeld sneller kloppen. Grolsch brengt namelijk een nieuw bokbier op de markt: Grolsch Winterbok, met de zachtzoete kruidige smaak van honing en speculaas.

Lees meer

Grolsch gaat voor ‘circulair’ en hergebruikt 99,8% van haar afval

Grolsch verkoopt de bierbostel die overblijft na het brouwen als veevoer aan boeren. De gist wordt hergebruikt in de farmaceutische sector en de etiketten in de baksteenindustrie. Grolsch hergebruikt maar liefst 99,8% van haar afval in de keten!

Lees meer

Stichting Pak An trapt af met de eerste drie honoreringen!

De Zwarte Cross en Grolsch zijn samen Stichting Pak An begonnen om goede ideeën voor de Achterhoek te ondersteunen van alle jongeren tussen de 18 en 80 jaar met advies, coaching, promotie en geld.

Lees meer

Proef nu herfst in de Grolsch Brouwerij

Grolsch Herfstbok is al sinds circa 1920 te verkrijgen in Nederland. Maar hoe wordt het gebrouwen en bij welke gerechten drink je Grolsch Herfstbok nou eigenlijk? Beleef het tijdens de Grolsch Herfstbok Tour!

Lees meer

Grolsch introduceert exclusief voor horeca Grolsch ZomerWeizen

Bierbrouwer Grolsch bouwt voort op het succes van Weizen en brengt exclusief voor horeca een Grolsch ZomerWeizen op de markt. Deze nieuwe variant Weizen is vanaf de eerste week van mei tot en met het einde van de zomer in een geselecteerd aantal Grolsch horecagelegenheden en op verschillende evenementen door het hele land verkrijgbaar.

Lees meer

Grolsch Brouwerijdagen 26 en 27 mei 2016

Twee dagen zijn de deuren van de Grolsche Bierbrouwerij open voor publiek. Geïnteresseerden krijgen de kans om alles te ontdekken over Grolsch. Zo kan men kennismaken met de nieuwe verpakkingsdesigns van Grolsch en tijdens de uitgebreide rondleiding alles te weten komen over de karakteristieke pilssmaak, de unieke beugelfles en het brouwen, bottelen en distribueren van bier.

Lees meer

Grolsch vernieuwt verpakkingen voor pils en speciaalbieren

Bierbrouwer Grolsch vernieuwt haar pils- en speciaalbierverpakkingen voor de Nederlandse markt. 'Vakmanschap is Meesterschap' is het uitgangspunt geweest voor het nieuwe ontwerp.

Lees meer